Ikea Kerst Collectie 2016

IKEA Kerst Collectie 2016

Elk jaar deel ik met jullie de kerst collectie van IKEA en zo ook dit jaar.
Wegens drukte ben ik helaas nog weinig op mijn blog te vinden, maar als ik even de tijd heb blijf ik het leuk vinden om te bloggen.
Grappig genoeg werd ik aangesproken over mijn blog en of ik er nog wel mee bezig was en toen dacht ik, ja waarom blog ik eigenlijk niet zoveel meer.
Mijn bezoekersaantallen zijn gek genoeg wel gegroeid dus dat ik zeker fijn.

Maar nu over de collectie van IKEA. 
Inmiddels ligt hij al weken in de winkels en is de kerstcollectie aankomend weekend 
met maar liefst 70% korting! Dus wil jij nog snel wat scoren, ga dan dit weekend naar de winkel!
En ga je toevallig dit weekend naar IKEA Haarlem, kom even gezellig hallo zeggen!







Dit is géén gesponsorde blogpost.
Foto's via IKEA.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Back
to top